רבים שואלים האם באמת צריך להשקיע בעיצוב אתרים? האם זה באמת משנה איך האתר שלי נראה? האם אני חייב לפנות למעצבים תותחים או שאני יכול לעשות את ה בעצמי? כל השאלות האלו שעולות להרבה בעלי עסקים פרטיים בנוגע לעיצוב האתר שלהם ואנחנו כאן כדי לענות על השאלות הללו.
כל בעל עסק רוצה שהעסק שלו יהיה נוכר וידוע עבור כמה שיותר אנשים ובעיקר לאנשים שצריכים את מה שאותו עסק מוכר. אם למשל יש לכם חנות למוצרי תינוקות, חוץ מזה שאתם רוצים שכולם יראו אתכם אתם בעיקר רוצים שאימהות טריות ואבות צעירים יכירו את החנות שלכם כי הם הלקוחות הפוטנציאלים, הם אלו שלבסוף כנראה ירכשו מכם מוצר, שניים או את כל מה שצריך לחדר התינוק הנולד. אז התשובה לשאלה היא פשוטה, חשיפה ומודעות של הלקוחות שאתם קיימים.
יצירת קשר, כבסיס ליצירת אמון לקוחות פוטנציאליים אוהבים לפעמים להרים טלפון לחנות כדי לדבר עם מישהו, לפעמים כדי לדעת איפה החנות ממוקמת ומה שעת פעילות החנות (במקרה של חנות פיסית בלבד ללא חנות אינטרנטית.
אנחנו מספרים לאותם לקוחות פוטנציאליים מי אנחנו, מה אנחנו יודעים לעשות, מה אנחנו מוכרים וכמה זמן אנחנו בשוק. כל הסיפור של החנות או של אותו נותן שירות מעניק לגולשים שנמצאים באתר שלו תחושת אמינות, זה יוצר ביטחון עבור אותו לקוח שהחברה אמינה ולא מפוברקת.
חוות דעת של לקוחות קודמים, אותם לקוחות פוטנציאליים ישמחו לקרוא חוות דעת של לקוחות קודמים זה יקנה להם תחושת ביטחון ואותם חוות דעת מהוות עבור העסק שלכם רשת ביטחון עבור לקוחותיכם.
אתם לא לבד בשוק והיום התחרות גדולה מתמיד. אתם רוצים ליצור אתר שימשוך את הלקוחות שלכם דווקא אליכם, אתם רוצים להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולגרום להם להיות באתר שלכם כמה שיותר זמן אם כדי לדרג אתכם גבוה במנועי החיפוש (כחלק מקידום אורגני) או כדי שבתכל'ס ירכשו מהאתר שלכם אונליין. על כל מקרה אתם חייבים ליצור אתר מעוצב ואיכותי כדי שהגולשים יקליקו דווקא עליכם ולא ישתעממו אצלכם וילכו למתחרים. תחשבו על עיצוב אתרים כעל חלון ראווה של חנות בגדים, אם אתם לא נדלקים על משהו מהחלון אתם לא נכנסים לחנות בכלל.