אני יודע, לא קל לחזור לשגרה: עבודה מול הלקוחות שלכם, שיווק של העסק, טיפול בהנהלת חשבונות, ניהול הזמן האישי ותכנון הפרויקטים העתידיים. אבל נדמה שגל הקורונה הנוכחי(ובתקווה גם האחרון) מסתיים. אז קדימה, קחו חזרה את המושכות לידיים ותחזרו לנהל את העסק שלכם.
איך אני מציע שתתחילו?
ריכזתי עבורכם 9 כלים דיגיטליים שיעזרו לכם במשימות המאתגרות של ניהול העסק, כולם אונליין, כולם ללא עלות.
1.OfficeGuy
אופיס גאי היא מערכת דיגיטלית לניהול חשבונות.
בעזרתה, תפיקו מגוון רחב של מסמכים: חשבוניות, קבלות, דרישות תשלום, חשבונות עסקה, הצעות מחיר ואישורי משלוח. כולם אגב, חתומים דיגיטלית בחתימה שלכם.
שימו לב שאין הגבלת זמן על השימוש בגרסא ללא תשלום – כל עוד לא תפיקו יותר מ-10 מסמכים בחודש.
טרילו היא מערכת לניהול פרוייקטים, השלמת משימות ותכנון הזמן האישי.
השימוש בה פשוט פשוט, גם לאלו מכם שפחות טכנולוגים.
דרך המערכת, תצרו משימות, אירועים, פגישות וכל מה שתעלו על דעתכם לסדר בצורת רשימה.
מפעם לפעם, תקבלו הצעה לרכוש את גרסת ה-PRO שבתשלום. אך מניסיון, המסלול ללא תשלום, הוא כל מה שבעלי עסקים קטנים צריכים.
Payoneer
פיוניר היא מערכת בנקאית להעברת כספים.
בראש ובראשונה האתר שלהם מכוון לבעלי עסקים. לכן, הממשק, צורת העבודה והתוכנות של המערכת, יעזרו לכם להעביר ולקבל תשלומים בקלות וללא עמלה למעבירים.
החשבון באתר הוא חשבון בנק לכל דבר, ובעיניי, טוב יותר מבנק רגיל. ההעברות הן מהירות, מאובטחות ואין חשש מגניבת נתונים.
אגב, המטרה העיקרית של פיוניר היא אמנם העברת תשלומים לספקים ונותני שירותים בחו”ל, אך הוא מצויין גם להעברות מקומיות בישראל, בעמלות נמוכות למקבלי התשלום.
4.Calendly
קלנדלי הוא כלי דיגיטלי לניהול פגישות בצורה חכמה ואוטומטית.
מרגע שתתחילו להשתמש בו, תנהלו את הפגישות והזמן שלכם באפקטיביות רבה יותר.
אחרי שתעדכנו את הפרטים שלכם במערכת, ללקוחות שלכם תהיה אפשרות לקבוע את הפגישות ביומן שלכם, בעצמם! אחרי קביעת הפגישה, גם אתם וגם הלקוחות שלכם תקבלו התראות למייל, והפגישה תתווסף ליומנים של Google (של שניכם).
5.Eversign
כלי דיגיטלי לחתימה דיגיטלית על מסמכים.
כדי לבחור באיזה חתימה להשתמש, כשתכנסו למערכת, יוצגו לכם מס’ אפשרויות: עיצוב חתימה מתוך תבניות מוכנות, סריקה של חתימה בכתב יד או בתמונה של החתימה. אתם תבחרו כמובן בשיטה הנוחה לכם ביותר.
בשביל להשתמש ב-Eversign לא צריך לשלם או להרשם. אבל אם תרצו לעקוב אחרי מסמכים ששלחתם, ולבדוק האם הם נחתמו, כן תצטרכו להירשם למערכת.
HubSpot CRM
CRM, היא תוכנה לניהול לקוחות.
Hubspot, שהיא חברת ענק של שיווק ומכירות, מציעה שתנהלו את הלקוחות שלכם ב-CRM שלה, ללא תשלום.
דרך Hubspot, תנהלו את הלידים, העסקאות והלקוחות שלכם. וגם תהיו במעקב אחרי לוחות הזמנים, ניהול הפגישות, המשימות והאירועים.
7.לוח שנה של גוגל
אי אפשר לדבר על כלים ללא תשלום לניהול עסק, בלי להזכיר את היומן של גוגל.
הפלטפורמה הותיקה היא המקום האולטימטיבי לניהול הזמן האישי והעסקי שלנו.
מה אפשר לעשות עם היומן של גוגל?
-להזמין קולגות ולקוחות לפגישות
-לכתוב משימות ותזכורות
-לתעד אירועים וימים מיוחדים בשנה
-לנהל את הזמן האישי
-להיות במעקב על המתרחש בעסק
Grammarly
גרמרלי הוא תוסף כרום, שבעייני, כדאי לכל בעל עסק שעובד בשפה האנגלית להשתמש בו. הוא משמש לבדיקת איות, דקדוק והגהה.
התוסף, מתריע על שגיאות באופן אוטומטי בכל שימוש שלכם באינטרנט. בין אם אתם משתמשים ב- Whatsapp Web, מסמך וורד או שולחים מייל – תקבלו התראה על כל אחת מהשגיאות הקיימות ב’לייב’.
אוהבים כלים חינם? גם אני!
קראו עוד על פרסום עסק ללא תשלום באתר Toolz: