כך תשווקו באינטרנט
למדו גם אתם כיצד ניתן להגדיל הכנסות ולשווק מוצרים או שירות מקצועי באינטרנט. עולם של אפשרויות כמעט בלתי מוגבלות.
הזירה המסחרית כבר מזמן לא נמצאת בקניון האזורי או במרכז המסחרי… כי כיום הלקוחות שלכם נמצאים מול המסך ומזינים מילות חיפוש בשורת החיפוש של גוגל. בשביל להגיע אליהם, או נכון יותר לומר – בשביל להביא אותם לרכוש אצלך או להזמין אצלך שירות אתה חייב להיות נוכח בשטח. כי הנוכחות שלך ברשת היא זו שבכוחה לקדם את העסק שלך ולהכניס לך הרבה מאוד לקוחות.
שיווק אינטרנטי – באילו אפיקי שיווק ניתן להשקיע להשגת תוצאות?
- קידום האתר – בין אם האתר שלכם הוא אתר תדמיתי ובין אם הוא אתר מכירתי הוא חייב לקבל מספר כניסות גדול בשביל להועיל לעסק שלכם. לכן אתם חייבים למצוא את הדרך לקדם את האתר שלכם בגוגל. מרבית תושבי המדינה פונים לגוגל בשביל לחפש איפה כדאי לרכוש מוצר או אל מי מומלץ לפנות בשביל להזמין שירות. קידום האתר שלך הוא קריטי בשביל שהלקוחות יגלו את האתר ואתה תצליח לבצע שיווק אינטרנטי מוצלח. את הקידום ניתן לבצע בשתי דרכים.
- קידום אורגני. קידום אורגני שם דגש על טיוב האתר ובנייתו בהתאם לדרישות של גוגל ובהתאמה ליכולת האינדוקס של גוגל. כמו כן יש דגש רב על מילות מפתח ועל הפצת קישורים בשביל להשיג את הקידום.
- קידום ממומן. בקידום מסוג זה נהנה בעל האתר – תמורת תשלום לגוגל – ממקום ראשון בדף תוצאות החיפוש של מילות מפתח נבחרות.
- פרסום בגוגל – אחד מאמצעי הפרסום ברשת המקוונת היא פרסום בגוגל. ניתן לרכוש מודעות פרסום מסוגים שונים שיופיעו בתיבות המייל של לקוחות פוטנציאליים שלכם. היתרון הגדול של פרסום זה הוא בהיותו ממוקד ביותר. התקציב שלו נשלט ואתם יכולים להגדיר אותו מראש. כמו כן המודעות אינן מתפזרות לריק בחלל של הרשת, אלא מגיעות אל הלקוחות הרלוונטיים שלכם. מכיוון שהמודעות מופיעות בהתאמה לנתוני החיפוש ותכתובת המייל של הלקוח.
- פרסום בפייסבוק – גם בפייסבוק ניתן לבצע פרסום. אמנם גם כאן אפשר לבצע פרסום ממומן ולשלם בגינו. אך יש גם אפשרות לקדם את דף הפייסבוק בצורה אורגנית. בשביל להצליח לעשות זאת חייבים להיות בקיאים במכמניה של הרשת החברתית ובהתנהגות ההמון הנחשף למסרים.
- ניוזלטר – בעלי עסקים רבים כבר קנו את הרעיון, הם בנו לעצמם רשימת תפוצה ממוקדת לשירות שלהם והם שולחים להם אחת לתקופה ניוזלטר בתחומי העיסוק שלהם. כך משווק אופנה יישלח ניוזלטר בנושא של ביגוד ואופנה, משווק תוספי מזון יישלח ניוזלטר מקצועי בנושא בריאות ותזונה וכן הלאה.
מעוניינים לנצל את הפלטפורמה הדיגיטלית לצורך שיווק מוצרים וקידום המכירות שלכם? האפשרויות כה רבות. בשביל להצליח ולקלוע למטרה שלכם מומלץ להתייעץ עם בעלי מקצוע בתחום, בשביל למצוא את האפיק הנכון שלכם.