מחוץ לבית המשפט עריכת דין הוא מקצוע סולידי, עורכי דין רבים אינם דוגלים בפרסום ונדמה כי ישנה סברה בקרב עורכי דין רבים כי פרסום המשרד למעשה יצור אפקט הפוך עבור לקוחות פוטנציאליים, נוסיף לכך את העובדה שעורכי דין נמנעים מלחשוף את הלקוחות שלהם ומסתפקים בפרסום פסקי הדין עצמם לכל היותר.
ינשה מנטרה בשיווק שחוזרת על עצמה בכול מקום והיא :"עם אתה לא שם אתה לא קיים" ולמעשה עם לא תפרסם את עצמך איך לקוחות פוטנציאליים ידעו שאתה קיים ?
התשובה היא שהם לא ידעו על קיומו של המשרד שלך וילכו לאחד המשרדים שהמליצו להם עליו מכוון שהם לא מוצאים משרד רלוונטי אליהם.
אתר אינטרנט למשרד עורכי הדין שלכם יכול להוות כרטיס ביקר אינטרנט לכול דבר ולתת לכם יתרון על פני המתחרים שלכם, גם עם אתם לא מעוניינים בפרסום הנוכחות שלכם היא בגדר חובה ואתר אינטרנט יעזור לכם לגייס לקוחות חדשים.
בניית אתרים לעורכי דין לרוב תעשה בעיצוב סולידי ולבן עם שילוב של גוונים חומים לא מכוון שאנשי השיווק ממליצים על כך אלה מכוון שזוהי הבחירה הטבעית של רוב עורכי הדין. באתר עצמו ניתן להציג את פרופיל המשרד שלכם, לקוחות נבחרים פסקי דין ומאמרים מקצועיים שייסעו לכם במיתוג ויציגו אתכם כבעלי דעה בתחום שלכם.
כמובן שכול אתר חייב לכלול טופס יצירת קשר גדול וברור על מנת שיוכלו לבקש ייעוץ משפטי.
פרסום באינטרנט לעורכי דין יכול להתבצע במספר מישורים שונים כגון פרסום מאמרים אינפורמטיביים באתרי פורטל ייעודיים וניהול פורום שאלות ותשובות לגולשים מתעניינים בתחום שלכם. בצורה כזאת אתם מגישים נוכחות ומיתוג בדרכים סולידיות במקום לנקוט בשיטות שיווק פורמאליות כגון פרסום באנרים ומודעות פרסומיות.
שיטת פרסום נוספת לעורכי דין יכולה להיות הקמת דף נחיתה ייעודי לתחום שלכם ופרסום מודעות המציעות ייעוץ ראשוני חינם ועזרה בפתרון בעיות משפטיות.
לסיכום אתר אינטרנט למשרד עורכי דין יכול להוות דרך נהדרת עבורכם להשיג מיתוג מקצועי התחום שלכם וכמובן לקבל לקוחות חדשים ולהגדיל את ההכנסה שלכם מבלי לצאת מגבולות הטעם הטוב שעולם עריכת הדין קבע כסטאטוס-קו. מבלי אתר אינטרנט יהיה לאנשים בלתי אפשרי לדעת על המשרד שלכם ועל השירות שאתם יכולים להציע להם.